Dr. Mórik Gyula a feltalálója annak az egészség megőrző és javító rendszernek aminek először nevet kellett adjunk. A módszer visszaállítja az ön-gyógyító képességét az emberi testnek – a vérellátás folytonos biztosításával. Ez a rendszer a mikro -és hajszál ereket stimulálva a teljes emberi test öngyógyítási folyamatait képes beindítani vagy visszaállítani egy jobb állapotba. A CircSYS almárkák nevét és funkcióit szintén Minek Nevezzelek Workshopunk segítségével fogalmaztuk meg.
Célcsoport tekintetében itt rövid, közép és hoszú távú tervekre is kellett gondolnunk. A rendszer működéséből fakadóan egy elég költséges kezelési folyamat mely az első fázisban elsősorban a Dubai felső rétegeihez szól – megtartva a medical szektorban szükséges komolyságot. A közép és hosszabb távú tervek között a kevésbé tehetős míg végül az egész világra kiterjeszthető élet út hosszabbítás is szerepel az üzleti tervben. Ezeket a célokat támasztja alá a különböző funkciójú almárka rendszer amely a pontosan megfogalmazott vízió, misszió, értékekkel stabilan indulhat a világ szolgálatába állítani tudását.
A feltaláló – üzletember – orvos által bemutatott videókon jól látható volt, ahogy az érfalak belsejére lerakódott anyagot a találmánya fellazítja annyira, hogy a véráramlás megindul a szervezetben. Talán az egyik legerősebb meggyőző video volt amit láthattunk a rendszer működéséről. Ez a folyamat leginkább az erek találkozásánál felhalmozódott lerakódásoknál indul meg. Ezt a pillanatot / lokációt szerettük volna visszahozni a márka mintarendszerétől kezdve a logón keresztül a kerek névjegykártyáig.
A Logó fő eleme az Y jel a CircSYS – “SYS” szótagában. Egyszerre jelképezi a kereszteződő erek hálózatának egy kapcsolódási pontját, és a mágnesességet, a mágnes-patkó egyik felét, ami az innovatív rendszer alapja. A szlogenben a lehető legtöbb – 5 – szót használtuk fel amit maximálisan lehet, vagy illik, így annak megjelenítése a modern, non-sherif condensed betűtípus alkalmazását tette kötelezővé.