Sok gondolatod van és a csapatodnak is eszébe jutnak jó ötletek. Egyet akartok de valahogy mégsem. Hogy kéne végre minden szellemi erőt egy irányba koncentrálni?
Akinek kell egy cég-, márka- vagy projektnév, meg egy jó domain név is. Azért jó lenne ha ugyan az lenne a kettő, de mi legyen a Facebook oldal neve? Akinek valami megvan már, de nem érzi hogy ez a legjobb és sürgősen kellett menni az ügyvédhez – ezért hát ez lett. Akinek megfordult már a fejében, hogy egy szlogen talán jó lenne, de nem teljesen biztos benne, hogy mire is jó az. Nos, pont Neked való. 🙂
Honnan jössz, mi a történeted, hogy jött létre az, amit most épp csinálni szeretnél? Hogy fogod csinálni, mivel leszel jobb mint…? Hova akarsz eljutni, hogyan mész oda, mit viszel magaddal? Ilyen és ehhez hasonló kérdések fókuszált mátrixában találunk közösen válaszokat, egy moderált, irányított, hatékony workshop segítségével.
Hogyan jön létre egy jó