Egységes grafikai megjelenés. betűk, formák, színek.. Excellel nincs gond, de ez igazán mire is jó? Úri passzió..? Mit mond akinek már rég óta működik, és fenntartható? Arc – Arcul – Arculat. A szervezeted arca. Mire való? Mire való egy ember arca? Például hogy emlékezz rá. Lásd, hogy neked szimpatikus-e, ami benne van? Mit mond az az arc? Hogyan mondja azt? Elmondtad már másnak, hogy láttál egy nagyon csinosat, vagy egy különösen jóképűt? Hát ugyan ez csak arra a szervezetre vonatkoztatva, amit éppen működtetni tervezel. A MárkaMűhely logóművészei szerint az arculatod egy kulcs a leendő ügyfeleidhez. Egy titkos kódrendszer van belerejtve – ezt dönti el annak olvasása közben a te leendő ügyfeled: akarok e beszélgetni vele?
Te tudod már pontosan, hogy kihez fogsz szólni, már csak azt kell megalkotni, hogy a márkád vizuális nyelve egy hullámhosszon legyen célcsoportoddal. Stílusos. Szép. Menő. Klasszikus. Letisztult. Vagány. Elegáns. Ezeket a szavakat kell megtölteni konkrét pixelekkel. Hogyan? Meghatározzuk a pontos Pantone, RGB, CMYK, web safe színeket, fő és kiegészítő betűtípusokat, fotó illetve illusztráció irányokat, amik a hangulatát adhatják az arculatodnak. Természetesen a boríték, a levélpapír, a pecsét és a névjegy sem maradhat el ebben a márkád megvalósítása felé tett lépésben. Logós matricát már csak hobbyból is csinálunk.
Mit kapok itt, mi tröténik ezalatt?