[rt_heading style=”style-5″ size=”h1″ punchline=”Minek Nevezzelek Workshop” class=”goldHeader”]Márka identitás Dubaiban [/rt_heading]

Dr. Mórik Gyula a feltalálója annak az egészség megőrző és javító rendszernek aminek először nevet kellett adjunk. A módszer visszaállítja az ön-gyógyító képességét az emberi testnek – a vérellátás folytonos biztosításával. Ez a rendszer a mikro -és hajszál ereket stimulálva a teljes emberi test öngyógyítási folyamatait képes beindítani vagy visszaállítani egy jobb állapotba. A CircSYS almárkák nevét és funkcióit szintén Minek Nevezzelek Workshopunk segítségével fogalmaztuk meg.

[rt_heading style=”style-6″ size=”h3″]Kinek készült ez az arculat?[/rt_heading]

Célcsoport tekintetében itt rövid, közép és hoszú távú tervekre is kellett gondolnunk. A rendszer működéséből fakadóan egy elég költséges kezelési folyamat mely az első fázisban elsősorban a Dubai felső rétegeihez szól – megtartva a medical szektorban szükséges komolyságot. A közép és hosszabb távú tervek között a kevésbé tehetős míg végül az egész világra kiterjeszthető élet út hosszabbítás is szerepel az üzleti tervben. Ezeket a célokat támasztja alá a különböző funkciójú almárka rendszer amely a pontosan megfogalmazott vízió, misszió, értékekkel stabilan indulhat a világ szolgálatába állítani tudását.

[rt_heading style=”style-6″ size=”h3″]Mi volt a márka koncepció?[/rt_heading]

A feltaláló – üzletember – orvos által bemutatott videókon jól látható volt, ahogy az érfalak belsejére lerakódott anyagot a találmánya fellazítja annyira, hogy a véráramlás megindul a szervezetben. Talán az egyik legerősebb meggyőző video volt amit láthattunk a rendszer működéséről. Ez a folyamat leginkább az erek találkozásánál felhalmozódott lerakódásoknál indul meg. Ezt a pillanatot / lokációt szerettük volna visszahozni a márka mintarendszerétől kezdve a logón keresztül a kerek névjegykártyáig.

[rt_heading style=”style-6″ size=”h3″]Mi volt a kreatív koncepció?[/rt_heading]

A Logó fő eleme az Y jel a CircSYS – “SYS” szótagában. Egyszerre jelképezi a  kereszteződő erek hálózatának egy kapcsolódási pontját, és a mágnesességet, a mágnes-patkó egyik felét, ami az innovatív rendszer alapja. A szlogenben a lehető legtöbb – 5 – szót használtuk fel amit maximálisan lehet, vagy illik, így annak megjelenítése a modern, non-sherif condensed betűtípus alkalmazását tette kötelezővé.

[rt_heading style=”style-3″ size=”h6″]Rólunk mondták[/rt_heading][testimonial_box list_layout=”1/1″ style=”left” client_images=”true” pagination=”false” list_orderby=”date” list_order=”DESC” ids=”2353″ item_per_page=”1″]
[rt_heading style=”style-3″ size=”h6″]A projektről 3 pontban[/rt_heading][rt_icon_list list_style=”style-3″][rt_icon_list_line icon_name=”icon-calendar”]kapcsolatfelvételtől számított 2 hónap[/rt_icon_list_line][rt_icon_list_line icon_name=”icon-sitemap”]1 fő és 9 almárka név, logó és szlogen[/rt_icon_list_line][rt_icon_list_line icon_name=”icon-cog-1″]teljes befektetői prezentáció szövegírás[/rt_icon_list_line][/rt_icon_list]

Start typing and press Enter to search